JOANNA OPARCIK - STYLISTKA

ZAPRASZAM DO POLUBIENIA MOJEJ STRONY - TWOJA STYLISTKA

poniedziałek, 29 listopada 2010

Lea Seydoux - paryska inspiracja



Zbieram twarze. 
Twarze ludzi mniej lub bardziej znanych. Co kilka tygodni znajduje nową osobę, której styl wyjątkowo mnie urzeka i zachwyca. Wtedy zakochuję się w niej/nim kompletnie. Zaczynam przeszukiwać internet w poszukiwaniu zdjęć prywatnych, stylizowanych sesji z ich udziałem, obrazków z premier. Chcę poznac ich dorobek zawodowy, czytam wywiady, poznaję żródła inspiracji.

Z pośród tych setek czy tysięcy, których jeszcze zapewne pokocham w ciągu mojego zycia, szczególną słabość mam do nacji francuskiej. Może to nieco tandetne w swej stereotypowości, ale cóż począć. Francuzi niewątpliwie mają styl.
Zastanawiacie się kim jest ta młoda dziewczyna ? 
To Lea Seydoux - młoda francuska aktorka, która jednocześnie zaczyna być coraz bardziej doceniana za wyjątkowy, delikatny i wrażliwy styl. Szerszej publiczności może być znana z małej rólki w najnowszym filmie Tarantino "Inglorious Basterds".


zdjęcia: tfs.com, leaseydoux.org, tumbrl, google

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz