JOANNA OPARCIK - STYLISTKA

ZAPRASZAM DO POLUBIENIA MOJEJ STRONY - TWOJA STYLISTKA

niedziela, 9 stycznia 2011

Maciek Kobielski - fotograf, którego warto śledzić


To, że nie jesteśmy "murzynami" w świecie mody wiemy od dawna. Nasze liczne modelki, dobre stylistki i fotografowie od lat to podtwierdzają. I choć brakuje polskich nazwisk wsród wielkich i wpływowych edytorów/redaktorów/dziennikarzy - jest nieźle.

Z tych wielu nazwisk warto zwrócić swoją uwagę na Maćka Kobielskiego. Zachwyciły mnie jego "niestudyjne" prace. 


Z jednej strony mamy tu nonszalancję w podejściu do klasycznego fotografowania mody, z drugiej niewątpliwy zachwyt człowiekiem. Nie tylko kobiecym ciałem, ale człowiekiem w ogóle. 
Jego prace dla Vogue Homme wielokrotnie pokazywały, że męska moda też może być fotografowana sensualnie i magnetycznie.
Można mu zazucić zbytnią inspirację Juergenem Tellerem - ale pewnie dlatego mi sie podoba XD




PS. Tony Ward - zawsze miałam do niego słabość, już od czasów kiedy był z Madonną XD


zdj.: style.com, tfs.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz