JOANNA OPARCIK - STYLISTKA

ZAPRASZAM DO POLUBIENIA MOJEJ STRONY - TWOJA STYLISTKA

czwartek, 26 maja 2011

Marzenia czasem się spełniaja - K MAG



Pamiętacie słynny odcinek Sexu w wielkim mięscie, gdzie Carrie udaje sie do Vogue'a jako że została ich nowa felietonistką?

Podobne uczucie towarzyszy mi od wczorajszego przedpołudnia - dowiedziałam się bowiem, że od poniedziałku zaczynam staż nie gdzie indziej, ale w K Magu - najprawdopodobniej najlepszym obecnie piśmie popkulturalnym w Polsce.

Nie wiem jak to wszystko się skończy ale jedno jest pewne - będę miała szanse wiele się nauczyć od najlepszych więc mam zamiar wycisnąć tę cytrynę do ostatniej kropli.

2 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa jak wrazenia po bo ja tez mam propozycje teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń